Vi på Stålverk 80 älskar verkligen er alla som kom till Fiskekyrkan igår! Det blev grymmare än vi någonsin hade kunnat hoppas på tack vare er!
Ni, vår fina publik är det bäst som finns. Nästa Stålverk 80 kommer vara fetare, bättre och roligare än igår. Ni kommer bli förvånade hur bra en klubb kan vara.
Vi ses nästa gång. Ikväll var ni bäst.
(vimmel kommer närmsta dagarna)
-Jag heter inte Peter
Friday, January 30, 2009
Ikväll blire fett!
Ikväll firar vi finanskrisen på fiskekyrkan, världens bästa fest komer det bli!
Hoppas ni peppar lika mycket som oss
Hoppas ni peppar lika mycket som oss
Thursday, January 29, 2009
Extrainsatta nyheter om Stålverk 80s pengafest!

En hejdundrande fest närmar sig, guldpengar kommer att flöda, musiken vara så jävla glad och finanskrisen firas med guld och glamour!
Vi har släppt extra förköp på Happy People nu idag, dessa kommer att kunna köpas fram tills på fredag. Först till kvarn, 60 spänn alltså. I dörren är det 20 + som gäller om man inte har köpt förköp. OBS! Cash is king i entré och garderoben!
Till alla fattiglappar där ute har vi sänkt priserna i baren till 24:00 (30 kr ölen, 50 kr drinken) och hela kvällen för dom med kårleg. Allt för festen!
Så på med guldpaljetterna, rikemanskostymen eller roliga hatten (självklart inget utklädnadskrav) och kom o fira Finanskrisen med en rejäl fest på Fiskekyrkan!
Tuesday, January 27, 2009
Det där med att vara klubbarrangör...
Har ni tänkt på att alla som är med i dokusåpor får en titel som om dom är doktorer eller direktörer . Fast istället för att dom heter typ Direktör Klas så heter dom Robinsson Klas eller Big-Brother Linda. Jag kom på mig själv igår att även jag som simpel klubb arrangör har börjat titulera mig. Som av en slump så råkade jag Presentera mig som Stålverk80 Erik när jag skakade hand med en av stadens största chocklad grossister. Men det slutade inte änns där. jag titulerade mig i matkön,till den som satt brevid mig på bussen och tillockmed till min egen farmor. KUKEN! Fast det är väll sånt man får göra när man är en av dom som arrangerar stadens bästa,roligaste och festligaste Klubb.
Vi värmer upp inför fredag med en grym Disco låt såklart:
Vi värmer upp inför fredag med en grym Disco låt såklart:
Sunday, January 25, 2009
Battle!
Det finns alltid folk som vill bråka. På stålverk 80 gillar vi inte när folk vill slåss, kör ett fett battle istället. This is how you get down!
Våga bara utmana mig, jag har tränat!
-Jag heter inte Peter
Våga bara utmana mig, jag har tränat!
-Jag heter inte Peter
Thursday, January 22, 2009
Finanskris på vårt sätt!
Stålverk 80s första idé under temat Finanskrisen var att bygga ett hus av pengar och köra klubb där. Fast vi kom på oss själva att det skulle bli för kallt nu på vintern.
Vi hade också en jävligt grym ide att köra världens fest i huvudet på firhetsgudinnan istället. Vi hade till och med fixat huvudet och allt, men det föll på att vi inte hade någonstans att ha garderoben. Trist som fan, men på Fiskekyrkan finns det fungerande garderob. Förresten, nån som ska till USA snart och kan ta med lite extra handbagage?
En annan tanke var att lura Bill Gates att skriva på ett kontrakt där alla hans pengar och sånt kan vinnas om man vinner ett parti monopol över honom. Vi var nära att lyckas, han skulle just skriva på men så kom det nån smart sekreterare och lusläste kontraktet. Tji fick vi och trodde han skulle gå bananas på oss. Men istället började han skratta, öste lite pengar och sa: "Ordna världens fest och jag sponsrar! Festa som om det inte finns någon morgondag, jag vill att ni ska köpa cp-roliga grejer för alla pengar!" - Bill GatesTyvärr skulle Bill på nått möte den 30de och kunde inte själv komma. Han kommer dock att finnas med på videolänk.

Finansminister Anders Borg gillar en klubb som gynnar Sverige.
Han gav oss en fin present i veckan för att visa hans uppskattning. Han har även sponsrat oss till en superdeal: Alla som heter Anders eller Borg får 40 kr i entré!!
Vi har läst på om Wallstreet och det verkar som om det var en jävla folkfest, världens folk gick samman och störtade ekonmin för att ha en anledning att dricka lite drinkar, ha lite kul och slippa tänka på tråkig ekonomi. Grym idé. Vi tar efter.
Avslutningsvis: Musiken på Stålverk 80 kommer att vara så jävla dansglad och rolig. Allt för att det ska bli världens fest!
Om Du.......
Om du kommer till Stålverk 80 den 30 januari 2008 på fiskekyrkan iförd något av dessa plagg så lovar jag dig att jag bjuder dig på en öl! för då är du min gud.
Subscribe to:
Posts (Atom)