Tuesday, January 27, 2009

Det där med att vara klubbarrangör...

Har ni tänkt på att alla som är med i dokusåpor får en titel som om dom är doktorer eller direktörer . Fast istället för att dom heter typ Direktör Klas så heter dom Robinsson Klas eller Big-Brother Linda. Jag kom på mig själv igår att även jag som simpel klubb arrangör har börjat titulera mig. Som av en slump så råkade jag Presentera mig som Stålverk80 Erik när jag skakade hand med en av stadens största chocklad grossister. Men det slutade inte änns där. jag titulerade mig i matkön,till den som satt brevid mig på bussen och tillockmed till min egen farmor. KUKEN! Fast det är väll sånt man får göra när man är en av dom som arrangerar stadens bästa,roligaste och festligaste Klubb.

Vi värmer upp inför fredag med en grym Disco låt såklart:

No comments: