Sunday, February 1, 2009

Vimmel!

Tumbs up från alla olika vinklar! Framifrån, snett framifrån och i profil. Stålverk 80 gillar.

Michael Jackson återuppstod på Stålverk 80! Bakom hatten gömmer sig THE KING OF POP!

Kamprad och Bush tittade förbi i och öste lite extra pengar och glädje över festen!
The vimmelfotograf is kvällens grej!

Vitt är det nya vita!
Ibland måste man få rätta till håret och vara så jävla skön efter en sväng på dansgolvet!

Billigt och bra i baren under konjukturens bråda dagar!
Äntligen en Fest med stor F!
En hexagon av våra underbara besökare!
Trion som snart släpper sitt debutalbum!

Receptet för Stålverk 80s Finanskrisfest: Guld och öl!
Happy together!
Vi hade kvällens studentöl, kvällens studentdrink och här kvällens studentpar!
MER DANS & GULDPENGAR ÅT FOLKET!

I'M GONNA DANCE ALL NIGHT, I´M GONNA DANCE, DANCE, DAANCE!

Grabbarna grus PEPPAR!!!
Muntra miner och glada tider!

Ett dunderkalas senare...

Tack så hemskt mycket alla som kom och ville fira finanskrisen med oss! Det blev en riktigt rolig fest med en skitbra stämning! Vi kan inte annat än vara oerhört nöjda att det blev så lyckat och att alla verkade ha så kul! Det var länge sen man såg så här många glada och nöjda miner här i Luleå. Hoppas att ni hade lika jävla roligt som vi hade!

Stålverk 80 och Livets Ord älskar er!

Friday, January 30, 2009

Till er!

Vi på Stålverk 80 älskar verkligen er alla som kom till Fiskekyrkan igår! Det blev grymmare än vi någonsin hade kunnat hoppas på tack vare er!
Ni, vår fina publik är det bäst som finns. Nästa Stålverk 80 kommer vara fetare, bättre och roligare än igår. Ni kommer bli förvånade hur bra en klubb kan vara.

Vi ses nästa gång. Ikväll var ni bäst.
(vimmel kommer närmsta dagarna)
-Jag heter inte Peter

Ikväll blire fett!

Ikväll firar vi finanskrisen på fiskekyrkan, världens bästa fest komer det bli!
Hoppas ni peppar lika mycket som oss

Thursday, January 29, 2009

Extrainsatta nyheter om Stålverk 80s pengafest!

En hejdundrande fest närmar sig, guldpengar kommer att flöda, musiken vara så jävla glad och finanskrisen firas med guld och glamour!

Vi har släppt extra förköp på Happy People nu idag, dessa kommer att kunna köpas fram tills på fredag. Först till kvarn, 60 spänn alltså. I dörren är det 20 + som gäller om man inte har köpt förköp. OBS! Cash is king i entré och garderoben!

Till alla fattiglappar där ute har vi sänkt priserna i baren till 24:00 (30 kr ölen, 50 kr drinken) och hela kvällen för dom med kårleg. Allt för festen!

Så på med guldpaljetterna, rikemanskostymen eller roliga hatten (självklart inget utklädnadskrav) och kom o fira Finanskrisen med en rejäl fest på Fiskekyrkan!

Tuesday, January 27, 2009

Det där med att vara klubbarrangör...

Har ni tänkt på att alla som är med i dokusåpor får en titel som om dom är doktorer eller direktörer . Fast istället för att dom heter typ Direktör Klas så heter dom Robinsson Klas eller Big-Brother Linda. Jag kom på mig själv igår att även jag som simpel klubb arrangör har börjat titulera mig. Som av en slump så råkade jag Presentera mig som Stålverk80 Erik när jag skakade hand med en av stadens största chocklad grossister. Men det slutade inte änns där. jag titulerade mig i matkön,till den som satt brevid mig på bussen och tillockmed till min egen farmor. KUKEN! Fast det är väll sånt man får göra när man är en av dom som arrangerar stadens bästa,roligaste och festligaste Klubb.

Vi värmer upp inför fredag med en grym Disco låt såklart:

Sunday, January 25, 2009

Battle!

Det finns alltid folk som vill bråka. På stålverk 80 gillar vi inte när folk vill slåss, kör ett fett battle istället. This is how you get down!



Våga bara utmana mig, jag har tränat!
-Jag heter inte Peter