Thursday, October 30, 2008

Vi är så pepp,

att vi inte ens kan skriva.

Idag är det dagen D!
Nu kör vi.


Jag heter inte Peter.

Wednesday, October 29, 2008

Stålverk 80s superpremiär på Lillan

Mina damer och herrar, gudar och hjältar Luleås nya klubbhopp närmar sig med stormsteg och kommer att bli den kanske bästa Halloweenfesten någonsin!

Halloween är skapat för att man ska ha kul och Stålverk 80 likaså! Vi kan redan nu lova:
  • Stort och coolt dansgolv med Fett ljud och överdrivet epilepsiljus!
  • Mysigt loungeplace-to-be-if-you-wanna-get-twosome!
  • Vi kommer att sponsra er helkväll och har köpt in 600 kondomer som ska skänkas till våra gäster för största möjliga välbehag!
  • Magnus Betnér kommer att komma i dubbeluppsättning, dels i verkligheten (han heter ju Magnus och får komma in för en tjuga) och som staty fylld med lycka och sötma (Godis)!
  • Musik kommer i ena stunden att vara senaste I kissed a girl-hitten och andra 90-talets godbit med Prodidgys Smack my Bitch up och i tredje vara Young Jeezys galna värld och i fjärde drar vi på Michael Jacksons mest skrämmande låt so far!

Ett tips till er med ambitioner för en helkväll - ta med ert lasersvärd eller er mäktiga pistol med ljud och ljuseffekter! Det kommer att gå så jävla hem! Helt rätt denna kväll.

Det gäller att komma i tid, festen startar tidigt och vi öppnar dörrarna redan 21! Fram till 23 kommer det att vara skamligt låga 30 pikadoller i entré och 50 därefter. Vi räknar med att gå minus men vafan gör det? Åt helvete med ekonomi och tummen upp för en megakul klubb!

2 dagar kvar!!!!!

På Fredag smäller det.

Vi har varit dåliga på att uppdatera bloggen senaste tiden, men vi har haft fullt upp att fixa världens roligaste och bästa fest i er ära. Det ser ljust ut för Stålverk 80 och vi kan konstatera att det kommer bli just världens roligaste och bästa fest.

Till dig som kanske inte kommer att ta dig in eller har missat det där med att bli myndig, oroa dig inte, det kommer fler Stålverk 80, det är ett faktum.

Nu är det inte länge kvar;


Jag heter inte Peter

Sunday, October 26, 2008

Finanskrisen slår hårt

Finanskrisen slår hårt runt om i världen. Islands ekonomi är nu så dålig att de har blivit tvungna att aktionera ut landet på Ebay.

Vi firar finanskrisen med en jävla fest. Enligt får filosofi ska man leva livet innan det är över och inte deppa ihop för att pengarna snart är slut. Konsumera mera och gå ut på fredag!

Sunday, October 19, 2008

En klubb für alle

Stålverk 80 kommer att passa alla: 
Både Engelsmän och Engelskvinnor. Afrikaner och Amerikaner. Sköna och osköna. Socialdemokrater och moderater. Både superkändisar och superokändisar Både kirurger och de som bara gillar blod. Både Asagudar och rockgudar. Både Kungen av pop och kungen av rocknroll. Både hetrosexuella som homosexuella. Både genierna och humoristerna. Både de ironiska och de som endast är glada. Både mördare och självmördare (not).
Både dom som tycker att det är kul att klä ut sig och de som tycker det är jobbigt.

Alla ryms i guds hage och vi lägger inte in några värderingar i vilka vi vill ha på vår klubb.
Vårt budskap: Alla är bjudna.

Alla coola alltså.


Döda Ryktet del 2

Rykten förökar sig på ett perverst och hårt sätt, Avkomman blir oftast jävligt fult och påminner en om att den skapats i en smutsig gränd framför en filmkamera. Det nya ryktet är att vi inte är särskilt festliga. Folk tror att vi är fyra tråkiga , slöa as som inte är festliga för fem öre. Men här har ni ett bildbevis på att vi är jävligt festliga! Nu kan det ryktet också dö ut!

MVH Skjuta Vargar och Televinkens Unge

Saturday, October 18, 2008

Döda ryktet!

Ryktet kan vara ett riktigt as. Ryktet är alltid svårt att få tag i och talar sällan saning. Att ha en konversation med ryktet är svårt. Att säga åt ryktet att sluta rykta sig är svårt för den har alltid mobilen av.

Vi har fått ryktet att vara en bög, bi och homoklubb. Hur ryktet fick det att vara så vet ingen, men så är inte fallet. Vi välkomnar alla till denna fest. Om du är straight eller gay bryr vi oss inte om.

Snart är det dags!

Jag heter inte Peter