Tuesday, September 30, 2008

Vad är vi enligt mig?

Vi är chockerande mycket fest. Vi är 4 personer som egentligen inte borde trivas med varandra, för Esteter kan väl inte umgås med Entreprenörer och Entreprenörer kan väl inte umgås med Ledarskapas folk? Jo, det kan vi faktiskt visst. Vi river murar och skapar fester. Fester som passar alla.

Hade vi levt i Berlin november 1989 hade det varit vi som dansat ner muren. Den 31okt (på lillan) kommer vara början på många underbara kvällar tror vi. Många skor kommer tappas utanför slottet fast det kommer ändå sluta extremt lyckligt och alla får sin prins/prinsessa.

Jag kan lova bra musik, god alkohol, ett fint piffat Lillan och glada människor. Jag kan också lova att jag inte kommer tilllåta några Sandra Nielsen låtar. Skulle jag själv få definiera klubben skulle jag använda 5 ord (Det brukar vara 3 men eftersom det är fest kör jag på 5) "En klubb som passar alla",

Så, summa sumarum, vi är mitten i wienerbrödet, vi är fest! Vad kommer ni vara 31okt? Jag tror att ni kommer vara så jävla fest, med oss såklart!

Jag vill redan nu tacka för en underbar kväll.
Jag heter inte Peter.

No comments: