Äntligen kommer bilderna upp! Som ni har väntat och varit otåliga. Folk har ringt, skickat sms, skrikigt, mailat: När kommer bilderna från fotobåset?!?! Men den som väntar länge väntar alltid på något gott.
Sikken kväll det blev va?! Vi hade inte vågat hoppas på att det skulle komma en bråkdel av hur mycket folk som verkligen kom till Fiskekyrkan denna tyngdlösa kväll. Lokalerna fylldes lika fort som förköpen tog slut. Och man var på galejen och bara så himla lycklig! En extremt kul kväll - igen.
Mentalsjukhuset.com håller på för fullt med vimlet och fotobås-bilderna så de kommer upp här så fort som möjligt...
Det har varit ett enormt tryck på förköpen de senaste dagarna och de är helt slut nu på både Happy People och Uni:k! Så för er som tänkt betala i entrén gäller det att komma i tid och också Cash is king som gäller samt en åldersgräns på 20 år.
Till alla er lyckliga som kommer till Fiskekyrkan ikväll kan vi säga att det kommer bli en sjuuuukt kul kväll!!
Imorgon är Stålverk 80s rymdtema på fiskekyrkan och vi hoppas att ni är där och festar och utforskar rymden med oss på världens bästa fest. Orkar du inte vänta tills imorgon då du hör sköna beats från vårt soundsystem och dansar loss på rymdens dansgolv så kan du lyssna på rymden redan idag!
Snart är the D-day här. Stålverk 80, klubben som får Jorden att spinna är tillbaka! Förköpen säljer som smöret smäler i vårsolen, så skynda till Happy People om du är under 20.
Detta är inget absolut aprilskämt, behöver jag säga mer?