Friday, March 20, 2009

TEMA: Rymden!


FISKEKYRKAN
Fredag 3 April

kl 22-02
Entré 80:- | Förköp 60:-
Ålder: 20 i dörren
Begränsat antal förköp från 18 år säljes på Happy People & Café Uni:k (universitet)

Då var det snart dags igen!

DANSA DANSA DANSA, sjöng dom en gång.
DANSA DANSA DANSA är exakt vad vi ska göra.

3April kör vi på Fiskekyrkan med tema Rymden.
"Tagga om, tagga till!" som en vis man sade.

Hur du får rymden på burk

Den 3 april utforskar vi på Stålverk 80 oändligheten med världens bästa fest. Vi hoppas att ni vill vara där och hjälpa oss med vårat äventyr i rymden. Är du otålig och vill ha ett smakprov av rymden redan nu så kan du helt enkelt göra en liten den av rymden hemma och behålla den i en liten burk. Rymden består av ingenting, alltså vakum. Så här gör du för att få rymden på burk:

Införskaffa En Vakuum-Pump och Införskaffa en burk. Sen gör du ett litet hål i burken för att tömma ut innehållet. När innehållet är ute så tar du vakum pumpen och suger ut all luft. sen försluter du hålet utan att nån luft kommer in. Sen har du Rymden på burk. Grattis!




,

Thursday, March 19, 2009

Tävling!

I prispotten har vi raggat till oss 2 biljetter till Kenny Starfighter! Det är busenkelt, svara bara på följande fråga:

Vad skulle Du ta med dig ut i rymden?
Välj en sak, en person eller ett djur & motivera kort varför!

Skicka Ditt svar till klubbstalverk80@gmail.com och du är med i utlottningen! Vinnaren medelas på här på bloggen. Sista tävlingsdag 3 April kl 18:00.

Monday, March 2, 2009

erik hilding på turné

Stålverk 80s egna Erik är på europa turné, 3 dagar har gått och jag är rean less, orkar helt allvarligt inte med 2 veckors fest, hur mycket klubbarrangör jag än är. Men nya klubb idér dyker upp konstant, Skall till berlin snart och där skall jag ut å klubba för att få insperation. Jag lovar att nästa Stålverk blir bäst hitils, tredje gången gillt som man brukar säga. Keep swingin!

Sunday, February 1, 2009

Vimmel!

Tumbs up från alla olika vinklar! Framifrån, snett framifrån och i profil. Stålverk 80 gillar.

Michael Jackson återuppstod på Stålverk 80! Bakom hatten gömmer sig THE KING OF POP!

Kamprad och Bush tittade förbi i och öste lite extra pengar och glädje över festen!
The vimmelfotograf is kvällens grej!

Vitt är det nya vita!
Ibland måste man få rätta till håret och vara så jävla skön efter en sväng på dansgolvet!

Billigt och bra i baren under konjukturens bråda dagar!
Äntligen en Fest med stor F!
En hexagon av våra underbara besökare!
Trion som snart släpper sitt debutalbum!

Receptet för Stålverk 80s Finanskrisfest: Guld och öl!
Happy together!
Vi hade kvällens studentöl, kvällens studentdrink och här kvällens studentpar!
MER DANS & GULDPENGAR ÅT FOLKET!

I'M GONNA DANCE ALL NIGHT, I´M GONNA DANCE, DANCE, DAANCE!

Grabbarna grus PEPPAR!!!
Muntra miner och glada tider!

Ett dunderkalas senare...

Tack så hemskt mycket alla som kom och ville fira finanskrisen med oss! Det blev en riktigt rolig fest med en skitbra stämning! Vi kan inte annat än vara oerhört nöjda att det blev så lyckat och att alla verkade ha så kul! Det var länge sen man såg så här många glada och nöjda miner här i Luleå. Hoppas att ni hade lika jävla roligt som vi hade!

Stålverk 80 och Livets Ord älskar er!